3, 2, 1... start

Mam na imię Sylwia. Kocham podróże, język hiszpański, literaturę i koty :-) Mój blog będzie o pierwszej z tych pasji - pojawią się tu wspomnienia i zdjęcia z wyjazdów oraz garść praktycznych porad.

Ciekawością świata zarazili mnie wiele lat temu rodzice. Dziś podróżuję razem z mężem. Jesteśmy razem od ponad dziesięciu lat i przez ten czas udało nam się odwiedzić wiele ciekawych miejsc. Niestety przez własną niefrasobliwość straciliśmy zdjęcia z wszystkich narzeczeńskich wyjazdów, między innymi do Portugalii, Irlandii czy Maroka. Chciałabym jednak ocalić od zapomnienia wspomnienia z ostatnich podróży, stąd pomysł na prowadzenie bloga.

MIS LUGARES FAVORITOS - moje ulubione miejsca. Mam nadzieję, że z przyjemnością będziecie odkrywać je wraz ze mną.
Szczęśliwej podróży! Buen viaje!

Komentarze

  1. Nie mogę znaleźć postu o Rodos. Nie pisałaś o tej wyspie jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, o Rodos jeszcze nie pisałam. Wyspa czeka cierpliwie w kolejce ;) Ale na pewno wspomnienia z niej pojawią się niebawem, bo to piękne miejsce i chętnie wrócę do niej wspomnieniami :)

      Usuń
  2. ... masz dobry powód, by wrócić w tamte miejsca raz jeszcze i napisać o nich :) Ciekawa jestem co byś napisała o Irlandii- i gdzie konkretnie byłaś. Z chęcią poznam świat z Twojego punktu widzenia :) Pozdrawiam, Voyaga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz pozostawić ślad po swojej wizycie :)
Zapraszam do komentowania!

Zobacz również