"Hello darkness, my old friend..."

Dzisiaj będzie inaczej, bo nie o podróżach. A może właśnie o najważniejszej ze wszystkich - podróży przez życie....  A życie, jak i podróż bywa nieprzewidywalne i nie zawsze prowadzi najprostszą z dróg...
Niespodziewanie dla świata i siebie samej skończyłam jakiś czas temu 30 lat. Wydawało mi się, że mam wszystko i marzyć mogę tylko o odkrywaniu kolejnych zakątków świata. "Wydawało się" - to słowo klucz. Moje dotychczasowe życie okazało się być kłamstwem...

Póki co, zawieszam moją blogową działalność. Nie ma już moich ulubionych miejsc, bo paradoksalnie były nimi te, w których byliśmy razem z Pawłem. Jego już nie ma w moim życiu...

Może kiedyś wrócę, może kiedyś znajdę siłę, by wrócić do podróżowania. Może kiedyś znajdę siłę, by żyć dalej i opowiedzieć Wam o miejscach, które już kiedyś pokochałam. Dziś walczę o każdy kolejny dzień... Trzymajcie za mnie kciuki. Dziękuję za ten wspólny czas!

Komentarze

  1. Sylwia.. zatkało mnie, kiedy to przeczytałam.. Nie wiem co wydarzyło się w Twoim życiu, nie chcę również wtykać nosa w nie swoje sprawy, ale.. mnie wielu ludzi okazało pomoc, ciepło i serdeczność, kiedy kilka lat temu byłam w życiowej, okropnie czarnej dupie..również z mego życia zniknął pewien mężczyzna i myślałam, że w raz z końcem tego etapu zniknie większa część mojego życia, ale... Nie! Stwierdziłam, że dlaczego mam rezygnować z tego, co daje mi przyjemność? Trzymam mocno za Ciebie kciuki, ślę mnóstwo energii i ciepła i zostawiam z tym cytatem:Więc wiem,
    Że nic się nie dzieje przedwcześnie,
    I nic się nie dzieje za późno,
    I wszystko się dzieje w swym czasie,
    Wszystko...
    Wszystkie uczucia, spotkania,
    Odejścia, powroty, czyny, zamiary,
    Zawsze właściwą godzinę biją nasze Zegary.
    Voyaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo Ci dziękuję za te słowa :) Zbieram się powolutku do kupy i staram się nie stracić w tym wszystkim siebie. Ściskam mocno :)

      Usuń
  2. Wspomnienia zawsze pozostaną tylko Nasze i nikt ich nigdy nam nie zabierze, nie ważne gdzie teraz jesteśmy i będziemy i będą nam towarzyszyć do końca życia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz pozostawić ślad po swojej wizycie :)
Zapraszam do komentowania!

Zobacz również